Klaus Hvidtfeldt Larsen

Hvorfor stemme på mig?

19. oktober 2017

Stem personligt - Det er vigtigt

Som ny i politik er jeg som mange andre placeret et stykke nede på stemmelisten. Det betyder blot, at jeg skal opnå en masse personlige stemmer for at komme ind.

Det er vigtigt at vi får nye og yngre kræfter ind og sidde med ved bordet. Kommunalbestyrelsen skulle gerne afspejle borgerne på hele Øen, og her mener jeg min profil kan passe ind.

Vi kan allerede nu se i valgkampen af mange ser og peger tilbage på ting som er foregået! -Der kastes lidt mudder frem og tilbage, der fremhæves ting som folk vil kæmpe for. Faktisk mange ting som alle partier er enige om, så det er måske ikke så nødvendigt at føre valgkamp på det. :-)

Jeg vil se fremad, både kortsigtet på de ting man hurtig kan gøre noget ved og mere langsigtet på ting som måske tager mange år at få kørt igennem. De kortsigtede er igangsætning af flere og mere attraktive grunde, og de langsigtede kunne være eksempelvis udvidelsen af især A26, hvor vi sammen med vores nabo-kommuner skal lægge et kæmpepres på regeringen for at afsætte penge hurtigst muligt til udvidelsen fra Herning til Hanstholm. Der ligger allerede nogle fine planer, og vi skal holde øje med at de bliver fuldført hvis vi ønsker fortsat vækst på alle områder.

Under valgkampen kommer der rigtig mange gode sager frem, og det er naturligt at plejen at vores ældre samt skolen altid får stor fokus fordi der ligger mange stemmer. Lad os nu starte med at få penge til det! Vi skal have gode sunde virksomheder og medarbejdere som betaler skat til kommunen. Hvis vi får flere af disse, så får vi flere penge som kan bruges på ældrepleje, skolen og huller i asfalten.

De bedste hilsner

Klaus Hvidtfeldt Larsen